vlucht, eerste dagen - Reisverslag uit Perth, Australië van WilmarenIvonnedownunder - WaarBenJij.nu vlucht, eerste dagen - Reisverslag uit Perth, Australië van WilmarenIvonnedownunder - WaarBenJij.nu

vlucht, eerste dagen

Door: Ivonne

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2014 | Australië, Perth

hoi allemaal,

maandag 15 september

De laatste dingen doen vandaag voordat we kunnen gaan, ik moet nog even naar de kapper en langs de huisarts. Om medicijnen te regelen voor mijn astma en huisstofmijtallergie, mocht ik het daar in Australie nodig hebben, dan heb ik het tenminste.

Nadat we alles hebben gedaan, zijn we op tijd op weg gegaan naar schiphol, want we wilden nog even eten maar ook op tijd inchecken. We hebben een enorme a380 burger gegeten en daarna onze spullen gedropt bij de drop-off. Bij de drop-off vroeg de mevrouw achter de balie of we op hun kosten vannacht in een hotel willen slapen om morgen te gaan vertrekken en dezelfde vlucht te krijgen om nog een keer te gaan binnen een jaar, omdat ze overbooked zijn. Maar na wat twijfel hadden we daar toch geen behoefte aan.

De eerste vlucht van Amsterdam naar dubai ging op zich prima, beetje turbulentie en niet echt kunnen slapen. De vlucht van dubai naar perth was fijner. Ik had inmiddels een nekkussen gekocht en ik kon heerlijk slapen. Ik moest alleen zorgen dat ik niet te lang zou slapen anders slaap ik na de vlucht niet meer aangezien we 's nachts om 00:55 aankomen. Tijdens de vlucht de film Rio 2 gekeken.

Yes, veilig aangekomen in Perth. Op het vliegveld hebben we een taxi gepakt en zijn naar het hostel gegaan, daar ingecheckt en meteen ons bed in.

De volgende ochtend op tijd van bed af en heerlijk gedoucht. We zijn daarna meteen de stad ingelopen en gekeken waar we konden ontbijten, ontbijt tentjes zijn niet zo makkelijk te vinden. Daarom maar een broodje gehaald bij de coles(supermarkt).

Na het ontbijt zijn we naar Victoria park gegaan om op zoek te gaan naar auto's. Hier zitten veel dealers naast elkaar. Helaas zijn de prijzen vrij hoog, dus nu zijn we druk op zoek via particulier.

Vandaag is Wilmar jarig dus feest! We hadden van te voren afgesproken dat we geen cadeaus zouden doen maar samen veel leuke dingen gaan doen in de vakantie. Vandaag zijn we naar een wildlife park geweest met allemaal kangoeroes die je eten kan geven en aaien, koala's en nog veel meer voornamelijk australische diersoorten, ze hadden 1 europees dier en dat was de vos. Het was erg leuk. Straks lekker uit eten voor wilmar zijn verjaardag en verder op zoek naar auto's op internet.

zover ons verhaal van de afgelopen dagen.

Liefs Wilmar en Ivonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 2969

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 14 Januari 2015

Australië

Landen bezocht: