Voorbereidingen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van WilmarenIvonnedownunder - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van WilmarenIvonnedownunder - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Ivonne

Blijf op de hoogte en volg

02 September 2014 | Nederland, Amersfoort

Hallo iedereen,

Het komt nu wel heel dichtbij! Over 2 weken zitten we al in het vliegtuig onderweg naar Australië. We vliegen via Dubai met emirates. We komen dan aan in Perth en we zullen de eerste dagen op zoek gaan naar een 4wd auto en het liefst met een tent er bovenop. zodra we een auto hebben en de verzekeringen en spullen hebben geregeld beginnen we aan onze roadtrip.

Nu moeten er eerst nog van alles gedaan worden.

Wilmar moet nog tot en met vrijdag 12 september werken. Ik neem deze donderdag afscheid op mijn werk/stage.

Voor Australië moeten we alleen nog inpakken want alle inkopen hebben we al gedaan. We verhuren ons huisje in de tussentijd dat wij weg zijn. Voor dat diegene er in kan moeten we nog eerst een aantal dingen inpakken in dozen en ergens anders neerzetten.

Ik moet mijn school nog afronden voor we op reis gaan. Ik heb inmiddels mijn map voor school klaar. Vandaag wordt die afgetekend en kan ik het deze week op school inleveren en heb dan als het goed is volgende week woensdag mijn assessment en ik weet daarna meteen of ik geslaagd ben. Zo ja dan heb ik een klein feestje met Wilmar die dag.

vrijdag de 12e hebben we allemaal vrienden en vriendinnen uitgenodigd voor een feestje en zaterdag de 13e komt onze families op visite voor een feestje met bbq. De feestjes geven we omdat ik dan als het goed is geslaagd ben voor school en we allebei in onze vakantie jarig zijn en we 4 maanden op reis zijn.

De zondag en maandag gaan we alles weer schoonmaken en ons klaar maken om maandagavond 15 september om 21:40 te gaan vliegen via Dubai naar Perth.

Ik heb er al heel veel zin in, maar mijn gedachten zijn nu eerst nog bij school!

liefs Ivonne en Wilmar

  • 28 September 2014 - 11:16

    Ad:

    Inmiddels weten wij dat je en geslaagd bent en dat jullie wat (nogal..) hulp gehad hebben met het schoonmaken. Je mag wel blij zijn met zo'n moeder (en vader natuurlijk) Ivonne!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 2968

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 14 Januari 2015

Australië

Landen bezocht: